عرقیات گیاهی

عرقیات گیاهی,خواص عرقیات,نمایندگی عرقیات کاشان,گلابگیری,گلاب کاشان

عرقیات گیاهی

عرقیات گیاهی,خواص عرقیات,نمایندگی عرقیات کاشان,گلابگیری,گلاب کاشان

رفع IBS با چند راه کار غذایی ساده


رفع IBS با چند راه کار غذایی ساده گرداوری شد

رفع IBS با چند راه کار غذایی ساده

 

IBS با نام سندرم روده تحریک پذیر شهرت دارد ، این بیماری در هر فردی به درجات متفاوتی مشاهده خواهد شد. معمولا افرادی که به این بیماری دچار هستند پس از صرف غذا باید سریعا به توالت بروند. در چنین افرادی مراحل هضم تا جذب به سرعت صورت می پذیرد ، اما وجود اجابت مزاج برای هر بار مصرف غذا خود با مشکلاتی همراه خواهد بود. وجود چنین  حالتی شاید در شرایط عادی چندان اهمیتی نداشته باشد اما در مهمانی و در جمع دوستان قطعا امری آزاردهنده به شمار می رود ، بنابراین با پرهیز از چند نوع مواد غذایی علائم بیماری را تسکین خواهید داد.

معمولا استفاده از غذای نفاخ در هر فردی با مشکلات روده ای یکی از عذاب آورترین ها غذاها به شمار می رود. فرد در اکثر موارد مصرف این نوع از مواد غذایی را به بعد موکول خواهد کرد اما با اصرار صاحب منزل کمی از غذا را میل می کند و پس از چند دقیقه احساس اجابت مزاج به او اجازه ای برای فکر کردن نمی دهد. همچنین مصرف لبنیات در این افراد تقریبا ممنوع می باشد. برخی از آنها پس از چند دقیقه و برخی دیگر پس از چند ساعت مصرف لبنیات احساس دفع را تجربه خواهند کرد.

داروهای گیاهی برای برطرف کردن علائم IBS در بی خطرترین حالت استفاده از نعناع می باشد. نعناع نفخ اضافی در روده ها را از بین برده و در نهایت می تواند در تسکین علائم روده ای برای فرد یک داروی مناسب به شمار روند. امروزه برخی از پزشکان مصرف زنجبیل را برای رفع علائم مربوط به IBS مفید می شمارند.

استرس را از خود دور کنید. این مشکل برای هر فردی وجود دارد و تنها به شما اختصاص ندارد ، بنابراین برای رفع آن به خوددرمانی نپردازید و بهتر است به نزد پزشک مراجعه کنید. روده ها به مصرف داروهای مختلف حساس می باشند و در نتیجه هر نوع دارویی با آنها سازگار نخواهد بود.

رفع IBS با چند راه کار غذایی ساده

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.