عرقیات گیاهی

عرقیات گیاهی,خواص عرقیات,نمایندگی عرقیات کاشان,گلابگیری,گلاب کاشان

عرقیات گیاهی

عرقیات گیاهی,خواص عرقیات,نمایندگی عرقیات کاشان,گلابگیری,گلاب کاشان

چگونه بکارت پاره میشود

پرده بکارت عضوی ماهیچه‌ای است که در ابتدای واژن قرار دارد و عمدتا در اولین یا دومین رابطه جنسی از بین می‌رود. در برخی از زنان این پرده شکل حلقوی داشته و ممکن است در اثر رابطه جنسی اصلا آسیبی نبیند و خونریزی رخ ندهد. در زنانی که دارای این نوع پرده بکارت هستند گاه مشاهده می‌شود که به خاطر بافت ماهیچه‌ای ضخیم آن، تا مدت‌ها بعد از نخستین رابطه جنسی همواره درد مقاربت مشاهده می‌شود.

چگونه پرده بکارت پاره میشود


تعداد رشته‌های عصبی در پرده بکارت نسبت به برخی از عضلات دیگر بدن بسیار کم است و به همین دلیل درصورت آرامش جسمی و روانی پارگی آن معمولاً با درد کمی همراه است. عمل دخول و پاره شدن پرده بهتر است در زمانی که بدن آرام است و هیچ اضطراب و خستگی ندارد انجام شود. بنابراین نزدیکی در اولین شب ازدواج و پس از مراسم طولانی عروسی توصیه نمی‌شود.

زنان بهتر است قبل از نزدیکی نه به منظور گرفتن گواهی سلامت پرده بکارت، بلکه به دلیل آگاهی از نوع پرده به پزشک متخصص زنان مراجعه کرده و توضیحات لازم را درخواست کنند؛ زیرا در موارد نادری که پرده بکارت از نوع ضخیم باشد، برای پاره شدن آن احتیاج به عمل جراحی است.

گاهی پرده بکارت با یکی دو بار نزدیکی کاملاً پاره نمی‌شود و هر بار قسمتی از آن پاره شده و کمی خونریزی می‌کند. البته بدون پارگی پرده، مایع اسپرم ریخته شده بر روی آن می‌تواند موجب حاملگی شود، زیرا اسپرماتوزئید موجود در اسپرم می‌تواند از سوراخ پرده حرکت کرده و به طرف تخمک زن برود و حاملگی ایجاد شود. در این موارد زن با پرده سالم حامله می‌شود.


چه عواملی ممکن است باعث پارگی پرده بکارت شود؟

سقوط از ارتفاع، بلند کردن جسم سنگین، کوهنوردی و موارد مشابه به هیچ عنوان نمی‌توانند باعث پارگی پرده بکارت شوند.

البته ممکن است در اثر سقوط یا انجام کارهای سنگین مقداری خون‌ریزی از دستگاه تناسلی مشاهده شود که در هیچ‌کدام از موارد مربوط به پارگی پرده نیست فقط به خاطر فشار وارده بر رحم مکانیسمی مشابه قاعدگی دارد یعنی فشار به رحم باعث خون‌ریزی یا لکه‌بینی در فرد می‌شود. ‌

تاکید می‌کنم پرده بکارت فقط و فقط در اثر ضربه مستقیم یا فرورفتن یک شی به آن یا مقاربت و دخول پارگی پیدا می‌کند و جز ضربه مستقیم هیچ مورد دیگری باعث پارگی آن نمی‌شود.


کاهش درد پارگی پرده بکارت

پاره شده پرده بکارت در اولین رابطه جنسی ممکن است دردناک و با خونریزی همراه باشد. هرچند که این خونریزی و درد مدت زمان زیادی طول نمی‌کشد و سریع برطرف می‌شود. در بسیاری از خانم‌ها این وضعیت فقط 10 ثانیه طول می‌کشد و بعد از آن همه چیز آرام بخش می‌شود.

این درد به علت ایجاد یک زخم سطحی در داخل واژن است و آن ازاله بکارتی است که در 4-5 سانتیمتری داخل واژن قرار دارد.

برای کنترل یا کاهش درد، بهترین کار ایجاد معاشقه طولانی است. این کار سبب می‌شود تا دختر به مرحله ارگاسم یا نزدیک آن برسد. رسیدن به ارگاسم، آستانه درد را بالا می‌برد و باعث می‌شود که درد یا خیلی کم شود یا قابل تحمل گردد.

قبل از ازدواج و شب زفاف حتما برای معاینه پرده بکارت خود اقدام کنید. اولین شب نزدیکی خود را بعد از شب عروسی موکول کنید.

درشروع رابطه اولین نکته اینست که ترس را از خود دور کنید. نفس عمیق بکشید و ارام باشید. همسر شما حتما باید شمارا تحریک جنسی کرده و با شما معاشقه کند.

برای به حداقل رساندن درد و کاهش اصطحکاک از یک ژل بهداشتی آمیزشی روان کننده (لوبریکانت) استفاده کنید و محیط اطراف را مرطوب کنید. اول با وارد کردن یک انگشت و ایجاد فشار و لرزش انگشت دوم را به ارامی وارد کنید و ماساژ دهید وبه ارامی با همسرتان صحبت کنید.

اگر باز هم دردی احساس شد میتوانید از یک ژل بی حس کننده استفاده کنید و یک ارامبخش بخورید که البته لذت جنسی شما را کاهش میدهد.

ممکن است در اولین تجربه نزدیکی خونریزی نداشته باشید و با تکرار دفعات دچار مقداری خونریزی شوید. اگر خونریزی شما تا چند روز طول کشید حتما جهت معاینه به پزشک یا ماما مراجعه کنید.

از آنجایی که در نظر مردم پرده بکارت پرده‌ای بسیار سفت و محکم است که تنها با فشار پاره می‌شود، برخی مردها در هنگام رابطه جنسی فشار زیادی به دهانه واژن آورده و موجب پارگی دهانه واژن و درد و خونریزی می‌شوند. در صورتی که اگر زن هنگام رابطه جنسی آمادگی کافی داشته و به دور از احساس اضطراب باشد هیچ نیازی به فشار از جانب مرد نیست.


منبع: نی نی نما

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.