عرقیات گیاهی

عرقیات گیاهی,خواص عرقیات,نمایندگی عرقیات کاشان,گلابگیری,گلاب کاشان

عرقیات گیاهی

عرقیات گیاهی,خواص عرقیات,نمایندگی عرقیات کاشان,گلابگیری,گلاب کاشان

کسب درآمد به دلار با سایت fdgbn

توجه و هشدار : این سایت بدون دلیل همانند اکثر سایت های خارجی به ظاهر معتبر آی پی و حساب ایرانیان را مسدود میکند ، سرمایه زیاد وارد این سایت نکنید . موفق باشید .
می توانید از سایر سایت هایی که هنوز واقعا معتبر هستند و پرداخت دارند از لینک روبرو دیدن نمایید : سایت های معتبر خارجی و سایت های معتبر ایرانی

کسب درآمد به دلار با سایت Clixuniverse
با عرض ادب ، احترام و تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال ۱۳۹۷ خورشیدی ، به عنوان اولین مطلب در سال جدید شما را با سایتی خارجی جهت کسب درآمد از اینترنت به دلار آشنا میکنیم .

در سایت clixuniverse.com بعد از ثبت نام اولیه ، با مشاهده تبلیغات کلیکی روزانه می توانید به کسب درآمد کلیکی برسید و بعد از رسیدن به حد نصاب ۲ دلار آن را از طریق حساب PerfectMoney  یا حساب bitcoin  شخصی خود برداشت نمایید .

مزایای سایت Clixuniverse

از جمله مزایای این سایت می توان به تعدات تبلیغات مناسب ، رتبه خوب در اکثر مانیتورینگ های دنیا ، تعداد نامحدود زیر مجموعه برای عضویت استاندارد که گزینه خوبی برای افزایش درآمد است ، قیمت های مناسب جهت ارتقا و پرداخت های بروز اشاره کرد .

نحوه کسب درآمد به دلار با سایت Clixuniverse

بعد از ثبت نام اولیه با زدن دکمه SignUP و باز کردن حساب شخصی ، با زدن دکمه Login وارد حساب خود می شوید و از منوی حساب کاربری روی دکمه Earn Money  زیر منوی  View ads را انتخاب کنید ، در ابتدا تبلیغات با ارزش را در قسمت Premium Ads  مشاهده کنید این تبلیغات معمولا نرخ بیشتری دارند .

توجه : برای نخستین ورود شما به صفحه تبلیغات می بایست تست انسان شناسی را بدرستی انجام دهید ( معمولا یک نوشته را می بایست عیننا تایپ کنید) .

مفتخریم که همچون گذشته با تست و گزارش عملکرد این سایت کلیکی خارجی ما را همراهی می کنید . هرگونه سوال ، نظر ، انتقاد یا پیشنهاد راجع به سایت Clixuniverse را می توانید در قسمت نظرات همین مطلب درج نمایید . موفق باشید .

“همچنین می توانید با پیوستن به گروه تخصصی کسب درآمد از اینترنت در تلگرام یک قدم از سایرین جلوتر باشید .“

 

ثبت نام در سایت Clixuniverse

 

مانیتورینگ :  اسکم ، کلاهبردار و از رده خارج – وضعیت کلی تمامیه سایت ها در یک نگاه

تعداد برداشت :  ۱۷  تاریخ آخرین برداشت : ۱۳۹۷/۷/۳۰  مبلغ کل برداشتی  : ۴۰ دلار

توضیحات تکمیلی جهت کار با سایت و تنظیمات اولیه در ادامه مطلب :

 

توجه داشته باشید در انتهای هر تبلیغ تست انسان شناسی را که به صورت یک تصویر وارونه در نظر گرفته شده به درستی انجام دهید تا مبلغ تبلیغ به حساب شما اضافه گردد .

تنظیمات حساب کاربری جهت برداشت

دوستان عزیز برای تنظیم حساب دلاری پرفکت مانی یا بیتکوین خود بعد از ورود به سایت از منوی سمت چپ Personal Setting  را پیدا کنید و شماره حساب های خود را تنظیم و ذخیره کنید .

نحوه برداشت از سایت

بعد از رسیدن مبلغ کاری شما در سایت که فعلا ۲ دلار است از قسمت Withdraw  می توانید مبلغ خود را به حساب اصلی خود منتقل کنید .

توصیه می کنیم مطالب زیر را هم مطالعه فرمایید :
سرمایه گذاری بیت کوین با XSinergia
کسب درآمد از اینترنت با مهر باکس (MehrBux)
کسب درآمد اینترنتی با نبوغ برتر (GeniusBetter)
کسب درآمد از اینترنت با زرکلیک
کسب درآمد از ماینینگ با ارز ماینر (Arzminer)
استخراج بیت کوین با سایت febbit
کسب درآمد با سایت کلیکی ایرانی NbAdz
کسب درآمد به دلار با سایت Nbclix
استخراج ابری با ربات تلگرامی Minerbiz
سرمایه گذاری اینترنتی در سایت ایرانی سهام فکس

کسب درآمد به دلار با سایت fdgbn

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.